Marketing szeptany w ubezpieczeniach

W jaki sposób wykorzystać marketing szeptany w ubezpieczeniach? Każda branża potrzebuje prowadzić działania związane z promocją swoich usług, tylko dzięki

Ile kosztuje marketing szeptany i na czym on polega

Ile kosztuje marketing szeptany?

Ile kosztuje marketing szeptany? Jak prowadzić takie działania? Firmy chcą docierać do swoich odbiorców w bardzo różny sposób wykorzystują one

Zalety content marketingu

Zalety content marketingu

Przedsiębiorstwa zdają sobie coraz bardziej sprawę z tego jak dużą rolę w dzisiejszych czasach odgrywa wartościowa treść. Prowadząc działania w

skuteczna rozmowa z klientem w Internecie

Rozmowa z klientem w Internecie

Rozmowa z klientem w Internecie, dlaczego jest tak ważna? W Internecie klienci spędzają bardzo dużą ilość swojego czasu. I to

Na czym polega pozycjonowanie strony internetowej?

Na czym polega pozycjonowanie strony internetowej?

Każda firma, która prowadzi działania w sieci, powinna posiadać swoją stronę internetową. Samo jednak utworzenie strony jednak nie wystarczy potrzebne

Na czym polega content marketing

Na czym polega content marketing?

Internet i ciągły jego rozwój całkowicie zmienił podejście firm do promowania swoich usług. Zaczęli oni odchodzić od tradycyjnych form reklamowania,

Kim jest influencer

Kim jest influencer?

Wpisywanie w rubryczce dotyczącej wykonywanego zawodu słowa „influencer” nikogo już nie dziwi. Kim jest influencer i dlaczego mówi się, że

Jak promować firmę w internecie

Jak promować firmę w internecie?

Niejeden przedsiębiorca już się o tym przekonał. Prowadząc swój biznes, trzeba wiedzieć, jak promować firmę w internecie. Tradycyjne formy reklamy

Czy newslettery mają jeszcze sens?

Newslettery są sposobem na komunikowanie się z klientami. Stosuje się je przede wszystkim w branży ecommerce, ale nie tylko. Czy