Kim jest influencer

Kim jest influencer?

Wpisywanie w rubryczce dotyczącej wykonywanego zawodu słowa „influencer” nikogo już nie dziwi. Kim jest influencer i dlaczego mówi się, że

Jak promować firmę w internecie

Jak promować firmę w internecie?

Niejeden przedsiębiorca już się o tym przekonał. Prowadząc swój biznes, trzeba wiedzieć, jak promować firmę w internecie. Tradycyjne formy reklamy

Czy newslettery mają jeszcze sens?

Newslettery są sposobem na komunikowanie się z klientami. Stosuje się je przede wszystkim w branży ecommerce, ale nie tylko. Czy

Jak prowadzić kanał na Youtube

„Na Youtubie można wszystko”. To zdanie idealnie oddaje potencjał platformy. Odnajdzie się na niej każda branża, każda specjalizacja i co

Jakie działania SEO dają dobry efekt?

SEO kojarzy się głównie z wyszukiwarką, przede wszystkim z Google. Jednak większość działań tego typu można również określić mianem marketingowych.

Jak zaplanować budżet marketingowy?

Budżet – słowo, które spędza sen z powiek wielu marketingowcom. Jak podzielić środki na reklamę, żeby wypromować markę, a jednocześnie

Jak wybrać szablon bloga firmowego?

Wydaje się to bardzo proste, ponieważ szablonów do wyboru jest bardzo wiele. A jednak może właśnie dlatego tak trudno zdecydować