
Czy influencer powinien mieć stronę internetową?
Influencer jest osobą medialną – ze swoim przekazem dociera do dużego grona odbiorców. Za pomocą zamieszczanych przez siebie treści, jest
Influencer jest osobą medialną – ze swoim przekazem dociera do dużego grona odbiorców. Za pomocą zamieszczanych przez siebie treści, jest
Newslettery są sposobem na komunikowanie się z klientami. Stosuje się je przede wszystkim w branży ecommerce, ale nie tylko. Czy
„Na Youtubie można wszystko”. To zdanie idealnie oddaje potencjał platformy. Odnajdzie się na niej każda branża, każda specjalizacja i co
Ekologia to temat, który staje się coraz ważniejszy i to już nie tylko dla osób, które są bezpośrednio związane z
SEO kojarzy się głównie z wyszukiwarką, przede wszystkim z Google. Jednak większość działań tego typu można również określić mianem marketingowych.
Budżet – słowo, które spędza sen z powiek wielu marketingowcom. Jak podzielić środki na reklamę, żeby wypromować markę, a jednocześnie
Wydaje się to bardzo proste, ponieważ szablonów do wyboru jest bardzo wiele. A jednak może właśnie dlatego tak trudno zdecydować
Tak jak w przypadku większości innych branży, tak i w działalności artystycznej bez odpowiedniej promocji nie jest łatwo osiągnąć sukces i wygenerować zyski.
Portal ten ostatnio bije rekordy popularności. Jest nowy, ma inną, świeżą formułę i jest niesamowicie popularny wśród osób młodych, ale
Dawniej marketing oprogramowania był skierowany głównie do profesjonalistów. Był pełen żargonu dla wtajemniczonych. Od kiedy każdy z nas ma w