Czy newslettery mają jeszcze sens?

Newslettery są sposobem na komunikowanie się z klientami. Stosuje się je przede wszystkim w branży ecommerce, ale nie tylko. Czy

Jak prowadzić kanał na Youtube

„Na Youtubie można wszystko”. To zdanie idealnie oddaje potencjał platformy. Odnajdzie się na niej każda branża, każda specjalizacja i co

Jakie działania SEO dają dobry efekt?

SEO kojarzy się głównie z wyszukiwarką, przede wszystkim z Google. Jednak większość działań tego typu można również określić mianem marketingowych.

Jak zaplanować budżet marketingowy?

Budżet – słowo, które spędza sen z powiek wielu marketingowcom. Jak podzielić środki na reklamę, żeby wypromować markę, a jednocześnie

Jak wybrać szablon bloga firmowego?

Wydaje się to bardzo proste, ponieważ szablonów do wyboru jest bardzo wiele. A jednak może właśnie dlatego tak trudno zdecydować

TikTok od podstaw

Portal ten ostatnio bije rekordy popularności. Jest nowy, ma inną, świeżą formułę i jest niesamowicie popularny wśród osób młodych, ale