
Czy marketing szeptany ma przyszłość?
Działania marketingowe, które w dużym uproszczeniu mają na celu zwiększenie sprzedaży z upływem czasu i rozwoju technologicznego, przyjmują coraz to
Działania marketingowe, które w dużym uproszczeniu mają na celu zwiększenie sprzedaży z upływem czasu i rozwoju technologicznego, przyjmują coraz to
Współcześnie trudno wyobrazić sobie firmę, która nie ma profilu w social mediach. Większość z nich jest prowadzona przez pracowników lub
Na obecnym rynku trudno utrzymać się bez dobrej strategii marketingowej. Jeśli chcesz mieć naprawdę dobre efekty i zwiększyć sprzedaż, warto
Pozycjonowanie jest skomplikowanym działaniem marketingowym. Do tego wymaga cierpliwości, systematyczności i świadomości, że efekty nie przychodzą tutaj z dnia na
W naszym kraju, jak podają badania, zarejestrowanych jest ponad 2 300 000 firm. To bardzo dużo. Większość z nich nie prowadzi żądnych
W życiu każdej firmy prędzej czy później przychodzi taki czas, że staje ona przed wyborem odpowiednich działań w Internecie. Analizuje
Szukając odpowiedniej agencji marketingowej nie raz wpisujemy w wyszukiwarkę frazy, które mają precyzyjnie określić naszą potrzebę. Jeśli szukamy odpowiedniego produktu